وزیر خارجه پاكستان به روسیه می رود
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، بنا بر اطلاعیه دوشنبه شب وزارت امورخارجه پاكستان، 'حنا ربانی كهر' در این سفر ابتدا با لاوروف وزیر خارجه روسیه درباره روابط دو جانبه، مسائل منطقه ای و جهانی و گسترش همكاری های دو كشور دیدار و گفت وگو می كند.

وزیر خارجه پاكستان در این سفر سه روزه همچنین با نمایندگان پارلمان روسیه، مقامات دولتی و روسای موسسات مطالعاتی و سیاسی این كشور دیدار خواهد داشت.

در بیانیه وزارت امور خارجه پاكستان سپس آمده است: پاكستان به روابط خود با روسیه اهمیت می دهد و دیدار وزیر امور خارجه این كشور از روسیه كمك به ارتقای همكاری های دوجانبه بین دو كشور خواهد كرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: وزرای خارجه پاكستان و روسیه همچنین درباره مسائلی همچون مبارزه با قاچاق مواد مخدر، انرژی، زیرساخت های اصلی، كشاورزی و فناوری گفت وگو خواهند كرد.

آساق ** 1095 * 1574





:: برچسب‌ها: کلیسا , آب , قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mehrdad در تاریخ : 1390/11/17/1 - - گفته است :
سلام دوست خوبم امید وارم خوب وسلامت باشی وبلاگ زیبایی داری و امید وارم همیشه بهترم بشه اومدم تا به دنیای سر گرمی با چاشنی پرتغال دعوت کنم زنگ تفریحی برای تمام وبلاگ نویسان ایران مطالب خنده دار کاریکاتور های روز دنیا داستان های جالب پ نه پ و ... برای تبادل لینک وبنر هم همه جوره در خدمتیم شب خوش


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: